понеділок, 10 березня 2014 р.

Рефлексія 1-2 модулі

На першому модулі я ознайомилась з сайтом Intel, вікі-сайтом (створила вікі-сторінку), електронним посібником, створила папки портфоліо та блог. Даний модуль допоміг мені дізнатись нову інформацію про Інтернет-ресурси та використання даних навичок в професійній діяльності.
На другому модулі я дізналась про навички, які необхідні учням у ХХІ столітті, таксономію Блума, метод проектів та створила публікацію. Другий модуль сприяв поповненню багажу знань з вище описаних тем, була доцільною та цікавою робота з Microsoft Publisher. 
Дякую тренерам за приємну атмосферу на заняттях=)

2 коментарі:

  1. Будь ласка! Але Ірино, ви як ніхто добре знаєте, що таке рефлексія... Ви справили на мене враження мислячої молодої людини, тому я вимагаю від вас широкого аналізу та живої рефлексії

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за Ваші зауваження. Я обов'язково прийму їх до уваги:)
      Якщо говорити саме про мої переживання, почуття, то можу сказати, що перед початком нашого тренінгу я дуже хвилювалась, оскільки боялась не виправдати своїх сподівань, сподівань інших людей, показати себе не так, як хотілось би. Але, завдячуючи доступності матеріалу, кваліфікованій підготовці тренерів, мої побоювання розвіялись, я відчула впевненість та ентузіазм. Звісно, не все могло вдатись для мене відмінно, але маю думку, що загалом з 1-2 модулями я впоралась.

      Видалити