середу, 12 березня 2014 р.

Рефлексія 6 модуль

Цей модуль допоміг мені усвідомити, що можна створювати блоги, групи в соціальних мережах для обговорення питань з учнями, адже можна спільно виконувати певні завдання, навіть знаходячись в різних містах. 
Я в захваті від цього модуля та залишусь з "кошиком" приємних вражень. Адже сьогодні я створила свій опитувальник стосовно теми власного проекту, що було дуже цікаво Іноді виникали деякі труднощі, але все потім ставало на свої місця. Я б хотіла далі працювати з документами Google, адже, на мою думку, дуже багато цікавого там можу я ще дізнатись та створити.
Також мені сподобалось працювати в групах, оскільки так я відчула певну впевненість. Тим більше, оскільки команда невелика, я без остраху висловлювала свої думки, що мені особливо важливо.
   

посилання на зображення: http://yalynskaya.ru/tag/komanda/

4 коментарі:

  1. Я з Вами цілком згодна, що працювати в групах ефективно і цікаво. А багаж знань з кожним днем збільшується. Ваші труднощі - це своєрідні виклики, а виклики необхідно приймати і здобувати перемогу. Так що сміливіше до поставлених цілей.

    ВідповістиВидалити
  2. Іринко, якщо дозволиш так себе називати, я хочу подякувати тобі за приємні слова і висловити тобі також подяку за цікаву роботу.
    З таким напарником не страшно навіть "іти в розвідку".
    Бажаю тобі успіхів у подальшій роботі, з задаволенням буду співпрацювати з тобою, якщо випаде колись така нагода..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Взаємно! Дуже приємно це чути! І я сподіваюсь на подальшу співпрацю з Вами!

      Видалити