пʼятницю, 14 березня 2014 р.

Рефлексія 9-10 модуль

Фінішна пряма... Відчувається і втома, і певна жалість.. Втома, тому що це був дуже насичений тиждень, були і поразки, і приємні моменти.. Навіть не знаю, чого більше.. Жалість, тому що я тут познайомилась з багатьма приємними людьми, яких хотілось би бачити частіше)) 
Сьогодні ми дотягували свої "хвостики", зробили форми оцінювання поточного, шаблони документів та документ для фасилітації. Я зрозуміла, що це дуже важливо в навчальному процесі і я обов'язково впроваджу свій проект в життя) 
Хочу всім подякувати за приємне спілкування, співпрацю)
Дякую тренерам за таку чудову  та плідну роботу=)
Мені було дуже приємно з усіма працювати:)))

2 коментарі:

  1. Ірино, на взаєм було приємно працювати з Вами. Ваша рефлексія точно передає сьогоднішній день. Дуже шкода, що він завершився, але сподіватимемось на подальшу співпрацю. Адже від сьогодні ми гордо можемо сказати Я ЦЕ ЗРОБИЛА.

    ВідповістиВидалити