четвер, 13 березня 2014 р.

Рефлексія 7-8 модуль

На даних модулях я дізналась багато нового та цікавого! Ці модулі допомогли мені відчути себе в ролі учня, згадати, як це було:)
Робота в парах як завжди виявилась для мене цікавою та продуктивною, почула нові ідеї для проекту, які обов'язково використаю.
Я створила учнівський блог. Було важко, оскільки в зв'язку з професією починаєш оперувати більш серйозними термінами, якими учні ще не володіють чи не користуються. Хоча, як я думала, спілкуюсь досі на їх мові. Важче зараз мені сказати щось простішими словами, коли використовуєш інші.
Продуктивною була робота з планом проекту. Звісно, ще залишилось багато чого, але основне, на мою думку, зроблено=) Хоча, мабуть не треба бути такою впевненою..



2 коментарі:

  1. Іра потрібно бути впевненою, щоб твоя впевненість, спокій, наполегливість передавалась учням. Нехай щастить!

    ВідповістиВидалити