середу, 12 березня 2014 р.

Рефлексія 5 модуль

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: сприяння формуванню багатьох навичок ХХІ століття; учні навчаться працювати без порушення авторського права; учні матимуть змогу оцінювати Web-ресурси.
 Цей модуль допоміг мені в тому, щоб я звертала увагу на охорону авторського права та на перевірку на плагіат, повторення тих дій, які ми виконували раніше, допоміг ознайомитись з методикою 3-2-1, яку можна надалі використовувати.
 Я приймала участь в педраді за допомогою засобів Wiki, для цього мені знадобились знання вікі-технологій. Особисто я зрозуміла, що всі дії потрібно виконувати поступово, діяти згідно інструкції. Надалі я буду дотримуватись даних правил. Також стало зрозуміло, що ще є певні прогалини в моїх знаннях, які я буду надалі заповнювати.
Мені даний модуль дуже сподобався і додав нові знання.

4 коментарі:

  1. Іноді інструкції ми читаємо лише для того, щоб зрозуміти, що ми робимо не так. Ти молодчинка.

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю з подоланням 5 модулю! Ваша рефлексивність стимулює мене до активних дій, адже Ви одна з найкращих у групі і добре справляєтеся з завданнями. Успіхів!

    ВідповістиВидалити